Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Undertegnede streber etter litt informasjon om hvordan "ståheia" er på Gullknapp i disse dager. JEg sliter med å finne oppdatert informasjon. Også de siste kartene til Jeppesen viser at banen er 500m lang, denne er jo som kjent utvidet til ca. 1200m. Er det noen her inne som har litt "exclusive" informasjon om flyplassen, forhold, PPR, landingsavgift etc? Siter
Anders Henriksen Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hjemmesiden deres er http://www.gullknapp.com/. Litt mer info/bilder her: http://kjevik.dk/gullknapp.htm. Står at landingsavgift skal være gratis inntil videre. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Har vært inne på disse nettstedene, men føler fortsatt at det er mangelfullt med informasjon. Den uoffisielle siden har jo best dekningsgrad, men da spørs det hvor oppdatert/troverdig informasjonen er. Regner med det blir en telefon til flyplasseier etterhvert, men tenkte å forhøre meg på forumet først. Noen som har mer info? Siter
Gunnar Flak Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Flyplassen ligger der i full lengde og bare venter på deg, Ivar. Selv var jeg nettopp med i et mikrofly fra Gullknapp og fikk en flott tur over sørlandsk skjærgård helt bort til Jomfruland. Se artikkel i Agderposten. om plassens fremtid. Ta deg gjerne tid til å lese innleggene som følger artikkelen. Det fins en del bakgrunnsinformasjon der. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Sjekk om forsikring gjelder der, var en periode det begrensinger om jeg ikke husker feil....pleide og lande i pollen vi.... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Skrevet 28. mai 2009 Den siste var jeg ikke helt med på Geir. Høres rart ut at forsikringen ikke skulle gjelde for en asfaltbane på over 1km. :grin: Pollen? Den trenger litt mer utdyping.. :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Dette er lenge siden, var enkelte klubber som var litt restriktive på enkelte typer....pollen, det er i havna vet du....men det er gjort mye der oppe sikkert,. har ikke hvert der på flere år, så sikkert uttdatert info jeg komm med.... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.