Andrew Thomsen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hadde meg en kort tur ESSA-ENGM for å teste Wilcoen og nytt Arlanda scenery. Det fløt fint, og jeg tok av uten å røre FMC, og satte kursen mot Gardermoen. Cruiset på 25000 fot og nøt kjent landskap - og glemte å throtle ned for approach litt før Sunne/Torsby. Stygg sak da jeg bodde to år rett i innflyvningen til Gardermoen, og vet ganske godt hvor de slakker ned. Så jeg kom inn for høytt, og heiv ut hjulene på 10.000 fot for å bremse ned og synke raskt. No problem, har lest de gjør slik over Washington nå og da, pytt pytt :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Er litt småflau over enkelte Ultimate Traffic X fly :blush: Og gleder meg til UTX2, som kommer ganske snart. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Pent bilde! Hvilket Arlandascenery er dette? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Laget av DreamFactoryStudio, selges av Aerosoft. Finnes i shoppen her, 209.- for download versjonen. Definitivt verdt pengene. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Takk for svar Andrew. Skal seriøst vurdere dette Så veldig fint ut! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.