Petter Tandberg Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Etter å ha gått gjennom en Questionnaire for typeutsjekk/soloutsjekk på PA-38 i hele dag, slappet jeg av litt med å redigere ett bilde Tok det i går etter en flight fra Bergen. Var faktisk veldig mye trafikk på OSL på VATSIM i går. Til og med 2 emergency's var på tråden mens jeg ankom. Her er ett bilde fra gate 13 på Gardermoen etter turen! Kommentarer er alltid hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Prøv litt mindre kontrast og litt mattere farger i både skroget og halen, dessuten syns jeg heatblur går litt langt opp (ref tårnet) og den kunne kanskje vært en ørliten smule svakere, ellers så var motivet og bildet kjempe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Drit i det Meese sier :grin: , dette bildet var knallbra! Fantastisk utsnitt og vinkel, flott kontrastbruk og kult at tårnet ligger i det gylne snitt! Bra komponert, fint å se på! Eneste kritikken jeg kan komme på er: - Tåkete vær, bruk litt mindre kontraster - Blur mer før du legger på "cryztalize-effekten". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for kommentarene! Flott at dere kommer med konstruktivt også! Men Magnus, varm luft stiger vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.