TOS Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 I kveld....ehm i går kveld og idag morges, tok eg, Christian Sager, Andreas Nysveen og Tore Urvik oss ein tur til Innsbruck. Christian Sager flaug Boeing 737 med callsign CNO7375, Andreas Nysveen flaug Boeing 747 med callsign KLM7180 Tore Urvik flaug Boeing 737 med callsign BRA99399, og eg flaug Boeing 767 med callsign PTI035. Eg, Andreas og Christian tok av ifrå Flesland og sette kursen søretter imot ZOL (Sola VOR) kor me gjekk i holding i 15-20 min og venta på at Tore skulle starta opp ifrå Stavanger Lufthavn Sola i sin 737. Så snart han var i lufta sette me kursen imot Innsbruck saman. Her har me eit bilete av holding over ZOL. Vataware får diverre ikkje med seg nok parametrar til at det ser fint ut. Men her låg me altså å sirkla i FL380 og FL400. Her har eg lagt alle tracka ifrå holdinga over ZOL over kvarandre. Deretter gjekk turen nedover langs kysten av Danmark og inn i Tyskland. Undervegs kom Nysveen over meg i FL410 medan eg låg i FL400. Fyren tok ei nedstigning knappe 1\\4 nautisk mil foran meg, og pga waken hans, havna eg i eit flott spin og ramla ned til FL340 i løpet av knappe 20 sekundar. Alltid morosamt å høyre at TCAS'n slår ut og før ein rekk reagere ligg ein nermast på rygg. Etter at eg klarte å stabilisera flyet klatra eg opp att og la meg eit stykke bak han. Litt seinare klatra eg opp til at FL410. Resten av turen nedetter gjekk stort sett utan større problem. TCAS'n til Tore gjekk litt berserk nedover Tyskland, men det får ein nå heller leva med. :grin: Eg tok nokre bilete ifrå cockpit på turen nedetter. Tore til venstre, Andreas lengre framme. EFIS'n min med flotte flysymbol på :grin: Tok eit bilete av månen der me farta nedetter midt på natta. Turen inn til Innsbruck gjekk fint. Det vart ein runde i holding over RTT NDB for å få nok rom til innflygninga. den sg slik ut: Etter nokre minuttar frå me forlot holding stod me på rampen heile gjengen, kor me vert ståande til i morgon då det vert returflight heimatt. Takkar for turen og ha ein fin dag. Siter
Tore Urvik Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Bra story Torstein For å utøve litt gruppepress; Andreas har et veldig bra bilde med en veldig god tittel som også bør inn i denne tråden Takk for turen. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Artig. Så moro det må være å fly sånn sammen. Men jeg lurte på en ting... simuleres wake turbulence altså? I så fall er jo det utrolig bra! Siter
TOS Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Jepp om du hukar av for det i Active Sky så vert det simulert ganske bra. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Ah... du må via Active Sky ja. Men så fantastisk bra. Kanskje jeg får installere det igjen da. Synes det har vært problematisk tidligere, men jeg trenger en værgenerator. Og REX er jeg ikke fornøyd med. Takk for svar Torstein. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Jeg må igjen få benytte anledningen til å be om unskyldning Torstein. klokken 0300 på natten tenkte ikke jeg på Ting som wake. Planen var bare å passere deg, og så gå ned forran litt tidligere enn nødvendig for å se om du reagerte, mitt nærvær skulle bare sees, ikke føles. Så til min del av illustreringen. Tittelen er inspirert av en frase om ble gjentatt et usikkert antall ganger i løpet av natten. Clear of Conflict Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Så ut til at dere hadde en trivelig tur! Godt å se at PrivatAir fortsatt holder vingene flygende, blir nok noen turer utover uken for undertegnede også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.