Kristoffer Eliassen Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Hei, skulle prøve å fly litt på VATSIM idag (kl 00:00 ca) Men når jeg skulle connecte så ble den bare rød åsså fikk jeg sånn rar disconnect lyd, vet ikke hva somn kan være feil. Har lest at jeg kan bytte server, men når jeg ser på servere så ser jeg bare 1 IP adresse, kan ikke velge andre:S Normalt? Bruker FSInn og jeg klarte å fly i går senest. Mvh Thomas Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Svirret rundt nede i Wien i det gitte tidspunkt, alt virket normalt hos meg. Siter
Morten Ruud Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Bruker du FSINN er det vel slik at du må taste inn serverne manuelt. Her er lista: http://www.vatsim.net/data/who_vatsim.html Siter
Jack J Jackson Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hei Det er en drop-down menu ved siden om serveren som er valgt, fra den kan du velge annen server. Hvis du ikke ser andre serverer trykk på "Load servers" til høyre. Hadde samme problem i går men valgte annen server og da virket allt igjen. Jack J Jackson Siter
Kristoffer Eliassen Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 Takk for svar, har prøvd load servers men fikk også da bare opp en IP adresse ( Trur det er en IP adresse, hvertfall masse tall) Siter
Kristoffer Eliassen Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 Jeg prøde en annen server, men samme problem Siter
Jack J Jackson Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hei Det var rart. Har akkurat avsluttet min 3:dje flight på VATSIM og det har gått helt fint. Desverre har jeg ikke noen fler gode inpass. Jack J Jackson Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.