Jan Tore Elvheim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heisann! Skal ha OTS utsjekk Søndag 3.5, på ENGM fra 19:00 lokaltid og til ca. 20:30 Håper på trafikk så eg kan få bestått prøve, vi sjåast på Gardermoen. PS. Kan og nemne at Anton Brondz skal ha trening rett etterpå så dere får Approach på engm i 3 timer iallefall søndag :grin: MvH Jan Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 synd man skal ha de fleste utsjekker og eventer i Norge den samme dagen som hovedrunden i fotball spilles. Begynner å lure på om at delt interresse fotball og vatsim ikke gjelder mange av de mest aktive i fs miljøet. Ønsker deg lykke til men kan neppe bidra her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Du får plassere en tv ved pcen da vel :grin: Nei fotball kava eg meg ikkje opp for, 22 menn som spring etter ein ball... (kvinnefotball derimot :cool:) Heia Sogndal! Ja veit dei er i adecco-ligaen :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da kan vi gratulere Jan Tore med bestått OTS for Gardermoen, og da er han endelig fullt tilbake som ATC i Norge :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 takk takk, og takk til alle som fløy, hadde det kjekt! Gleder meg til å fortsette vegen mot C1, men først så blir det noen timer som app rundt om i landet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 gratulerer med bestått OTS alltid kjekt med flere gode kontrollere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.