Tommy Bernes Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Heisann! Har ikke paintet på en stund nå, så lysten meldte seg etterhvert. Valget falt på en av de nye King Airene til Luftransport, LN-LTB. En skikkelig Gul fugl! Painten er til Aeroworx sin Beechcraft B200, bare synd denne modellen ikke har Winglets som orginalen, men det får våge seg. Painten vil etter all sannsynlighet bli lastet opp her på fs.no- Men det er når den er helt ferdig og alle tentamener er unnagjort på skolen. Legger ved noen bilder! Takk for at du tok deg tid til å kikke innom.. Du kan jo også legge igjen en kommentar? Konstruktiv kritikk er også velkommen. Mvh Tommy! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Tror dette blir bra, men jeg synes kanskje at fargen er litt lite refleksgul? Gleder meg til å se videre arbeid Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Due... den derre vil jeg ha:D Flott paint på en flott fugel. Synes B200 passer med gulfargen, snakker om kanarifugl. EDIT: du har ikke lyst når du er ferdig med denne og ta og painte et av di siste tilskuden til Luftransport: LN-LTA http://www1.airpics.com/view/123185/Lufttransport/Beech-Super-King-Air-B200/LN-LTA/Tromso-Langnes-Norway/ Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 LN-LTA er under arbeid.. nærmare info om release kjem :)sommer-høst 09 vil være aktuelt Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 er denne også til aeroworx sin B200? gjett om jeg smile nå to gobiter på vei. Siter
Fredrik Wold Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 God knall! Taes imot med stor takk Dog er de ikke ferdig lakkert enda, mener å høre at de skal ha logo og evt fagmerking når de endelig står ferdig Siter
Tommy Bernes Skrevet 27. april 2009 Forfatter Skrevet 27. april 2009 Takker for fine tilbakemeldinger. Painten skal eg se om eg ikke får lastet opp når den er klar, må justere noe på regen først og noe småplukk. Fredrik: Logoer er ikke noe problem å ligge på i ettertid, får bare legge det som en update når den tid kommer. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Må da spørre om det er lenge til vi får mulighet til og teste denne kanarifugelen. har sotte og sikla lenge etter denne. Siter
Tommy Bernes Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Jo der minte du meg på noe.. Skal se å få lasta den opp til biblioteket. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.