Stian Alexander Hoddevik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Feirar vi med eit flott bilete teke på final RWY 09 på Sandane ein tidlig morgon i flotte vårstemningar Kommentarar er alltid like hyggelig FS9 Norway Scenic Norway QM ENSD fra Norflight Sceneries FE PRO Active Sky 6.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mener jeg hadde en fiks til det vannet der slik at du fikk samme farge uansett tid på døgnet Skal lete litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Toppers Tom Men du? Var det ikke flere lydfiler i den norske announcements pakka? Meiner det var ein welcome aboard og en velkommen, etter landing.. har du disse? Låg tidligere på vbraa.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Prøv denne http://www.tknudsen.com/download/files/vater_DXT.zip Ta et bilde om du er fornøyd og post slik at jeg får se om det ble slik jeg tenkte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Hedlund Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Var kan man hitta Norflight ENSD? Fin bild! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hei Daniel Norflight Sceneriet er laget av Stig Harald Ådland. Du finner dette her: Norflight Airfields v6: http://onlinelager.net/temp/NFairfields-CRM.zip Norflight Airfields oppdateringer til v6: http://onlinelager.net/temp/NFairfields-update.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Tom, dette ser veldig flott ut ok tre bileter for og samanligne litt: Dawn Daytime Kveld Tilslutt eit bonusbilete frå approach i Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Se der ja, akkurat slikt jeg tenkte det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Jepp, det vart heilt flott No er eg på 22.000 og det ser makelaust bra ut i frå høgda på dagtid og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bare vær oppmerksom at du bør sette visibility til 60nm i settings så du unngår denne kanten som Wilks Vater normalt har.. Da ser du den ikke lenger uansett hvor høyt du flyr.. Følg også Active Sky Guiden min Gratulerer med nytt vann.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Jepp work in progress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.