Gunnar Seljeseth Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 På mandag er det igjen duket for C1 trening på ENOS_CTR, fra kl. 20:00 til 22:00 norsk tid (1800z-2000z). Erik har hintet til at dette kan bli den siste treningen før en eventuell utsjekk, så jeg håper på trafikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg skal ombord på skipet denne ettermiddagen pga påtropp i Kr.sand tirsdag morgen, så om sattelitt nettet er stabilt nok stiller jeg enten opp med en flight eller som TWR innenfor OSLO området enten ENGM eller ENTO. Vi får se! God trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Rask påminnelse om morgendagens treningsøkt. Trafikk er en selvsagt nødvendighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kommer nok en Skyways bus opp fra London skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det ønskelig med Twr på Torp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Om du ønsker å ta tårnet på Torp, så vaersogod... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Nå er det i tillegg både TWR og APP på Gardemoen, så nå bør det helst bli livlig her! :whistle: NB; Jeg dekker også ENSV og ENBD_S... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Imponert over at Ground også joinet treningen. For all del; dersom det er CTR-trening og det ikke er alt for mye trafikk så må man GJERNE staffe andre posisjoner enn ENGM... ENBR og ENSV, f.eks. Helt absurd med CTR, APP, TWR og GND på samtidig, og bare ENVA utenfor! Får be trainee'en booke samtlige posisjoner ned til ENGM_DEL neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.