Flemming Skogen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Her kommer en liten nøtt dere kan bryne dere på (jeg vet ikke svaret!) : For litt siden, rundt 17:20, fløy det et fly over her (Fredrikstad) i retning øst -> vest. Flyet var meget høyt oppe, mest sannsynlig på cruise. Hvor skal dette flyet ? Grunnen til at jeg spør, er at det er svært uvanlig at et fly blir observert i denne retningen. De fleste som passerer over her flyr nord/sør til og fra OSL. Kan legge til at flyet er observert til samme tid flere ganger tidligere. Et forslag fra min side kan være Icelandair til Keflavik, eller en eller annen flight til statene fra ARN. Forslag og idèer tas imot ! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 04-03-2002: Endret av: Flemming Skogen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Kan det være et fly fra Strong Resolve 2002? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hva er det den "resolver" på cruise over Østfold? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming Skogen Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Hehe... Nei, desverre, det er snakk om et rutefly. Så på det i kikkert, men greide ikke bestemme flytype. Keep on coming med forslag ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.