Gå til innhold

Problem med installasjon av FSinn/FScopilot


Sondre Nytrøen Hansen

Anbefalte innlegg

Har et problem med installasjonen av FSinn og FScopilot, jeg måtte avinstallere de to for å få default instillingene igjen. Når jeg har installert de og starter fsx så bare sånn plutselig under oppstarten, så avslutter den seg :mad: Når jeg avinstallerer FSinn og FScopilot igjen så funker fsx igjen.

 

Fsx har jo fungert med de to før, men ikke nå lenger. Hva kan grunnen til dette være?

 

Hvis noen på forumet her vet, så hadde det vært flott!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt FSX og FSINN på lenge p.g.a min pc som trives best med FS9. Men jeg mener jeg har vært borte i det problemet en gang og at det var fordi jeg brukte feil versjon av FSINN. Har du sjekket at det er siste/riktig versjon du bruker? Kan også ha noe med om du har installert service-pack eller ikke til FSX også etter at du reinstallerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om du trenger å gå så drastisk til verks. Når jeg søker på google så finner jeg linker til akkurat dette problemet men innholdet på linkene finnes ikke lengre. Alle linker jeg finner som peker mot vatsim-forumet går bare ut i et sort hull. Det eneste jeg finner nå er at du trenger (hvis du har Vista):

 

FSX med sp1

FSINN versjon 1.3

Copilot 1.7

 

Mer kan jeg ikke hjelpe desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...