Sindre Holberg Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jepp! Som noen kanskje husker så hadde jeg for ikke så veldig lenge siden min arbeidsuke på Kvernberget lufthavn, og la ut bilder fra dag 1. Det ble med det, men nå har jeg redigert sammen en liten film med bilder og videoer. Merk; det er bildene/filmene som står i fokus, ikke min redigering i Win Moviemaker(Vegas ville ikke starte ) Enjoy! Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Artig film! Såg ut som du hadde det gøyt, Har vert en del ganger der på flyplassen, flott plass! Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 så ut til at du må ha hatt den beste arbeids uka av alle, kjempe flott film Siter
Mathias Næss Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Husker jeg hadde arbeidsuke på Torp, skulle egentlig vært med stuerne en dag men det ble ikke noe av. Det beste var vel egentlig brannstasjonen, var den vanlige demonstrasjonen av bilen, så var vi så heldige at vi fikk lov å vaske den ene brøytebilen. Var også vilt tykk tåke og høydepunktet var da ett fly fra Villanden landet på en motor. En topp opplevelse Siter
Emil Topstad Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Knall film! så ut som du hadde en passe bra arbeidsuke der.. :grin: Siter
John A, Moen Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 SÅ kult! Jeg var også utplassert på Kvernberget den gangen jeg gikk i 9'ende klasse på averøy ungdomsskole. Beste plassen jeg noen gang vært utplassert på vertfall! Var hovedsaklig plassert i flyplass vakta, men fikk være 1 dag på Brannøvelse, en dag i tårnet, og med på ombordstigning,lasting/lossing og tekniske forberedelser med pilotene:) Ser ut som du, som meg, hadde det kult! Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. april 2009 Forfatter Skrevet 7. april 2009 Hey! Takk alle sammen, det var en flott arbeidsuke ja! Savner det allerede John: åja, du har vært der du også ja Ser ut som at vi hadde samme oppgavene, for jeg fikk ikke med det med pilotene, var litt for opptatt med å snakke og høre, ikke ta bilder :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.