Gunnar van der Meeren Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Vel, da begynner denne å ta form. Litt småplukk igjen ennå...... Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Kjempe messig :grin: Detta blir konge! Du har vell ikke no erfaring med å lage landingsstriper også? Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Du Gunnar har det med og imponere gang på gang, kjempemessig repaint, også så fort etter at du fikk forespøresel på og lage den. impresive Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. april 2009 Forfatter Skrevet 4. april 2009 Du har vell ikke no erfaring med å lage landingsstriper også? Takker begge to! Nei dessverre, landingsstriper og scenery er ikke min greie.... :blush: Når det gjelder painten, så må jeg nok gjøre endel kompromisser. Carenadomodellen er ikke veldig paintvennlig. Den gjør i stor grad bruk av teksturer som speiles, og ID på sidene har jeg veldig begrenset plass til. Den observante vil nok se at disse ID'ene er adskillig mindre enn på originalen. Men slik må det bli - dessverre! :sleep: Dere som ønsker denne, må legge igjen en beskjed på min PM. Gi meg også en mailadresse å sende filene til. Pakken er omlag 10MB, så mailen bør kunne takle overføring av en slik filstørrelse. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Du Gunnar, du Gunnar... Lure nesten litt på om eg skal hyre deg til å lakke om bilen min i sommar eg :grin: Dette er den neste maskina som skal inn i hangaren min, etter Track IR og MCP. Flotte bileter og paint som vanlig :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.