Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, og tusen takk for fine tilbakemeldinger :) Tok bildene under finals til ENBO, derfor var hjulene ute, men tok de kanskje ned litt tidlig pga damen som maser om 'landing gear', jeg hadde litt for mye flaps.

 

Ble veldig overrasket over været selv, men jeg installerte noe som heter 'ultimate weather av zinertek', det viste seg at det endrer en del på været og i tillegg var det merkelig nok med noe som het '3Dlights configurator'.

 

Det eneste jeg har endret er bilde-størrelsen og tok bort den røde teksten.

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo vakkert, rett og slett! :D

 

Bilder som dette lider ikke så veldig av størrelsen, men man får uansett detaljene bedre frem i større format, så støtter det tipset.

 

Aporopå flaps og landing gear- masende damer, så har jeg den ITVV MartinAir cockpit DVD'en og var litt forbausende hvor lenge de venter med flaps 28/35. Har selv hatt en tendens til å gjøre som deg, og være litt tidlig ute. Men det er ikke jeg som betaler fuel, da så... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...