Gå til innhold

Fritidsjobb


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen i Trondheim regionen som har noen forslag til hvor jeg kan søke om jobb..

Jeg ønsker å jobbe med fly, så er det noen som har kontakter på Værnes så hadde det vært fint.

Jeg er 16 år, og er x-tremt arbeidsom.

Bor i byen, men det skal ikke være noe problem å komme seg til himmelen/Værnes.

Har vært der MANGE ganger før, både på spotting og snakket med VFK (Værnes Fly Klubb)

Håper på raske svar fra hyggelige trøndere [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

MVH

Ivar

NB: Forholdene i Bymarka er SUPRE [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Christian Håkonsen:

Mener at man må være 18 år gammel og ha lappen for å jobbe som stuer jeg, ihvertfall på OSL. Sjekka med AETAT i sommer. Det er mulig at det ikke er så strengt på Værnes, men det skal jo egentlig være samme regler overalt.

Hvis det var meg du skrev denne til så er jeg 20 år og har allerede tatt lappen + at jeg har egen bil. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hilsen Jan H. Brende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...