Ivar Skaugstad Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Lurte på om det er noen i Trondheim regionen som har noen forslag til hvor jeg kan søke om jobb.. Jeg ønsker å jobbe med fly, så er det noen som har kontakter på Værnes så hadde det vært fint. Jeg er 16 år, og er x-tremt arbeidsom. Bor i byen, men det skal ikke være noe problem å komme seg til himmelen/Værnes. Har vært der MANGE ganger før, både på spotting og snakket med VFK (Værnes Fly Klubb) Håper på raske svar fra hyggelige trøndere [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] MVH Ivar NB: Forholdene i Bymarka er SUPRE [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Skulle likt å hatt en deltidsjobb jeg....kansje som rengjører på Gardermoen. Hadde vært fint det [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Men det er vell bare en av mine vanlige dagdrømmer. Får vell få fiksa denne **** matematikken først. Hilsen Jan H.Brende Siter
Gjest Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Halsteinrud Brende: Får vell få fiksa denne **** matematikken først. Hilsen Jan H.Brende Lykke til Siter
Christian Ramberg Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 du kunne jobbe som stuer...... det gjør jeg Siter
Christian Håkonsen Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Mener at man må være 18 år gammel og ha lappen for å jobbe som stuer jeg, ihvertfall på OSL. Sjekka med AETAT i sommer. Det er mulig at det ikke er så strengt på Værnes, men det skal jo egentlig være samme regler overalt. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Christian Håkonsen: Mener at man må være 18 år gammel og ha lappen for å jobbe som stuer jeg, ihvertfall på OSL. Sjekka med AETAT i sommer. Det er mulig at det ikke er så strengt på Værnes, men det skal jo egentlig være samme regler overalt. Hvis det var meg du skrev denne til så er jeg 20 år og har allerede tatt lappen + at jeg har egen bil. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Jan H. Brende Siter
Christian Håkonsen Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Hehe..nei, det var ment til tråd-starteren. Sorry at jeg ikke brukte navn. [ 02-03-2002: Endret av: Christian Håkonsen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.