Joakim Birkeland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har tatt noen bilder av Gardermoen, scenery på max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette kan umulig være nåværende versjon av ENGM, det ser ikke halvparten så gæærnt ut på min PC :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Rett fra FSX, ikke noe add- ons eller noe Vurderer og kjøpe Ultimate Terrain X for Europa. Kan bli litt kjedelig i lengden med stock FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg har skrudd ned spenningen på kraftverket siden du tok de bildene :grin: Jeg kan ikke tenke meg FSX uten UTX-E. Man må bare ta seg god tid med settings, gjøre veier og kystlinjer smalere (holder på med det ennå). Jeg skal poste flere tips når jeg er ferdig med innstillingene. Jobber videre med å gjøre nattexturer litt bedre, og sloss med apron belysning til ENGM. Vil ta litt tid da jeg har problemer fordi i FSX er jorda plutselig rund...og jeg må dele opp polygoner for å følge krummingen. Har også funnet natttexturene til MS-tårnet, og skal se om jeg får dempet ned det uhyrlige lysshowet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.