Tron Kittelsen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Ønsker alle velkommen til og melde seg inn og bli med Kittair. Her er det ingen opptaksprøver, bare og melde seg inn og fly og ha det fint. Besøk: www.kittair.com Om du har flytimer fra før så husk og oppgi disse så vi får lagt de inn. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jøss, dette har du jobbet med Trond! Det jeg savner er litt historie og bakgrunn for selskapet, hva med ett slagord som gjenspeiler dine ambisjoner? Ett hvert flyselskap med respekt for seg selv har en logo og flymaskiner med firmaet farger, regner med dette kommer? Istedet for å ha registert hver og en flymaskin dere har i flåten, kanskje det holder å dele de inn i grupper, slik at Boeing 737-300 maskinene samler timer i en gruppe, mens Boeing 767 maskinene samler timer i en annen gruppe? Så noe rotete ut slik det var nå. Lykke til! Siter
Tron Kittelsen Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Takker for tilbakemelding Ivar. Joa er endel som skal gjøres, men må ta det etter hvert. og må også se litt på responsen om noen vil bli med :-) Hadde også vært fint og fått med noen som kansje kunne hjelpe litt med og videreutvikle sidene. Siter
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Skulle du trenge hjelp angående noe grafisk eller webrelatert kan du gjerne legge igjen en PM! Lurer på om jeg kanskje begynner å få kunnskap nok til at jeg kan melde meg inn i et VA. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.