Gå til innhold

GeeForce 3 og 3D briller med WinXP


Frederik Knoblauch Urke

Anbefalte innlegg

Ok! så skal jeg prøve å få fram mitt spørsmål så godt som mulig!

Nå har det seg slik at jeg har GeeForce 3 med 3D briller! disse fungerte fint inntil jeg fikk lagt inn WinXP. Men nå går ikke det lenger.

Så dumper jeg over nye "StereoE" drivere fra Nvidia's hjemmeside, "spesialdesignet" for WinXP. Laster ned den, + den nyeste 23.12 driveren, just in case! da skulle alt være i skjønneste orden. Jeg legger inn nyeste driver. Så StereoE driverene som skal få 3D brillene min til å fungere. Men så skal jeg gå inn for å "Tweak'e", så får jeg bare en feilmelding;

""Oops" Unable to find dialog 85"

Er det noen andre som har gjort lignende og evt. fått det til? jeg trenger hjelp! virkelig lyst til å prøve 3D briller på FS2K2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

"unable to open dialog 85" er et kjent problem... Denne feilen oppstår pga språkfilene som følger med detonator driveren (vedder på at det er norsk inni på egenskapene hos deg...?) Hær er løsningen:

Gjør et søk på C-stasjonen hvor du søker etter "NVRS*.*" (skriv kun det som er inni gåsøynene...)

Du vil få ca 20-30 treff, og alle disse filene ligger i system folderen i windows...

SLETT alle disse filene,.(trykk CTRL + A, når søket er ferdig, og trykk DEL).

Nå skal menyen komme opp, og Stereo egenskapene være tilgjengelige...

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at du skal ha ett sett drivere til kortet, og et ytterlig sett for å aktivere brillene.

Skal du bruke 3d briller kjører du kun den Detonator 23.11 som har støtte for stereobriller.

Fjern skjermkortdriverne, installer kun detonator 23.11 med støtte for stereo briller.

Høreklikk skrivebord, egenskaper, instillinger osv -> stereo

Merk av for enable. Så er de på.

Jeg har selv Asus Geforce 2 PRO

Elsa Revelator 3d briller

WinXP

Funker fint hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...