Tommy Bernes Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Heisann.. Vi er for tidenganske heldig med veret på Vestlandet, regn og atter mer regn pluss tåke.. Var ute en snartur med Cheyennen idag, og fikk satt denne trygt ned på bakken trass i forholdene.. (Litt skeiv app. Menmen) Tok et bilde etter parking som eg viser alle dere som kikker innom posten! :grin: Legg gjerne igjen en kommentar! Mvh Tommy! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Ush, skikkelig ruskvær! Er det Cheyennen til Sitka basen? Hvordan i all verden har den kommet seg over Atlanteren? :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Teleporterte den vel :grin: Neida, ville bare fly et fly som var sertefisert for forholdene.. Så da ble det Cheyennen.. No Worries, Skal teleportere den tilbake når eg er ferdig med den :grin: :grin: Hehe... Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Kan jeg få låne den teleporteringsmaskina di litt? Lyst på en tur til Australia. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.