Gå til innhold

Ser ikke fly mer etter reinstall av FS og SB... :S


Anders Moen

Anbefalte innlegg

Men nå har ikke jeg Norton heller da... Men nå har jeg skrudd av brannmur, og det funka ikke. (Ja, når jeg slår på pc'en står det at brannmur er slått av, men i kontrollpanelet sto det at brannmur var på). Har iallfall slått den av nå, og jeg ser fremdeles ikke noe trafikk dessverre

 

 

Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Driver å reinstallerer SB, men må restarte pc'en fikk jeg beskjed om, så da er jeg nok ikke ferdig med reinstalleringa av SB på noen timer :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg kommet et steg videre. Prøvde en avinstallering av AVG, og nå ser jeg trafikk.

 

Nå har jeg et nytt problem:

jeg ha AVG (eller trend micro, men det kan vi bare glemme med en gang) installert for å få internett på skolen.

 

Så åssen skal jeg få installert AVG igjen, men fremdeles se trafikk?

 

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anders!

 

Jeg har akkurat samme problem som deg, jeg ser ikke fly med avg, men så fort jeg avinnstaller AVG ser jeg alle flyene, Jeg og har lyst til og holde meg til AVG. Så jeg og trenger hjelp til dette problemet, så er det noen som har en villeste anelse hva det kan være, si ifra! Utrolig irriterende!

 

Mvh Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...