Anders Moen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har akkurat reinstallert FS og derfor også SB, men nå ser jeg ikke fly mer plutselig. Funka fint før jeg reinstallerte Tips? Merkelig at det plutselig skjer etter en reinstallering, er det ikke? Takk for hjelp på forhån! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ta en ekstra titt i brannmuren. Jeg vet at enkelte brannmur/antivirus programmer kan finne på å stenge tilgangen til internett for programmer som har blitt endret. Sjekk også at du har husket å legge inn rett versjon av FSUIPC.dll... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, åssen sjekker jeg det med brannmur/antivirus? Har nå oppdatert FSUIPC, men det hjalp ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vet at enkelte brannmur/antivirus programmer kan finne på å stenge tilgangen til internett for programmer som har blitt endret Ja, i hvertfall Norton Antivirus... Hadde problemet selv, men funka da jeg avinstallerte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Even; Hvordan tror du jeg kom på den tanken? :whistle: Jepp, jeg har Norton selv også, men i motsettning til en del andre tok jeg meg bryet med å justere instillingene for brannmuren i steden for å slette Norton... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Men nå har ikke jeg Norton heller da... Men nå har jeg skrudd av brannmur, og det funka ikke. (Ja, når jeg slår på pc'en står det at brannmur er slått av, men i kontrollpanelet sto det at brannmur var på). Har iallfall slått den av nå, og jeg ser fremdeles ikke noe trafikk dessverre Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Driver å reinstallerer SB, men må restarte pc'en fikk jeg beskjed om, så da er jeg nok ikke ferdig med reinstalleringa av SB på noen timer :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Nå har jeg prøvd å være på igjen etter reinstall av SB, men ser fremdeles ingen fly.. (ellers skulle jeg ha satt Paulo på bakken tidligere i dag) Vet da søren hva jeg skal gjøre jeg... Noen som har noen forslag? Takker for hjelp så langt iallfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Ok, nå har jeg kommet et steg videre. Prøvde en avinstallering av AVG, og nå ser jeg trafikk. Nå har jeg et nytt problem: jeg må ha AVG (eller trend micro, men det kan vi bare glemme med en gang) installert for å få internett på skolen. Så åssen skal jeg få installert AVG igjen, men fremdeles se trafikk? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei Anders! Jeg har akkurat samme problem som deg, jeg ser ikke fly med avg, men så fort jeg avinnstaller AVG ser jeg alle flyene, Jeg og har lyst til og holde meg til AVG. Så jeg og trenger hjelp til dette problemet, så er det noen som har en villeste anelse hva det kan være, si ifra! Utrolig irriterende! Mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Tja, ingen svar ennå Lars... Men er det et sted jeg kan f. eks legge til SB og FS og alt som ikke skal blokkeres i AVG? Jeg må som sagt ha enten AVG eller trend micro på pc'en min for å få nettverk på skolen (dessverre...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 BUMP Jeg så fly i før, men nå har jeg skaffet meg AVG og da ser jeg heller ikke fly ! Synes dette AVG programmet er meget bra så jeg vil ikke avinstalere det. Finnes det noen løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tror det finnes en løsning her: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=34718 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som vet om gratise andre antivirusprogram da? ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, tror Avast er bra: http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.