Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Her er noe av det vi brenner for i Mo i Rana: Polarsirkelen lufthavnutvikling. Ta en titt, kom gjerne med synspunkter! Siter
Ole Martin Ødegård Wangen1515525569 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Tor dette er framtiden. Det vil i allefall øke regulariteten til og fra Mo i Rana betraktelig. Hadde vært knall å lagd flyplassen til MSFS. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 De har allerede lagt flyplassen til MSFS9. Det er den du ser de lander og tar av fra. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er ikke han som laget filmene fra forumet? Michael A. Brendås Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Etter noen korte sekunder v/ hjelp av knappen "Søk" fikk Even konstatert at ja, han er faktisk her på forumet! :grin: Siter
Geir G Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Stilig! Fristet å lage flyplassen, med 3d terminal etc. for FSX. Har dere den for FSX også? Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Ja, hvis flyplassen blir en realitet, vil det bety mye for både næringsliv og byen. Og for meg som flygærning! :grin: Hadde vært kjempe stilig å lagd den til FSX også, med 3d terminal og hele pakken! P.S! Bare for å ha det sagt, så jobber jeg ikke for lufthavnutvikling! Jeg er kun -som flyentusiast og lokalmann- veldig ivrig på at dette skal skje Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.