Jan Arild Gjemble Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Endelig fikk jeg en ny multiplayer-tur på Alaskan Winds server. Var spent på om alle programmer og addons fungerte på multiplayer og Windows 7. Alt fungerte flott. Jeg har også innstallert noen nye addons siden sist i FSX og disse er (for Alaska): Alaska Vectors from Taburet, FSGenesis mesh for Alaska, Natural World Winter, Natural World Trees, Flight Environment X and Active Sky Advanced. FSHost Team Speak Natural World Winter gir en bedre vinterfølelse, med blant annet islagte vann og elver og også andre vinterforbedringer så som snø på hustak osv. Du kan blant annet velge en av tre typer is på vann og elver. We started at CXC Here are my water which I choosed from FEX On our way to Waldez, a lake with Ice. You can choose 3 different types of ice on water. Here are ice at the shore near Valdez Close up of the ice Ice on the sea Ice on the river Ice on the Copper River Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nydelig! Stilig paint på den kjærra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flotte bilder! Nå er det en stund siden jeg har beveget meg inn i innlandet i Alaska, så jo relativt snøfylt ut! Flott vinterlandskap med is på innsjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.