Gå til innhold

Spotting på Flesland søndag 25 jan.


Petter Knutsen

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk :) Tenkte å benytte det flotte været som er meldt til søndag ved å ta en spottetur på Flesland. Lurer på om det er noen gode plasser å stå for å få med meg landinger på bane 17? Når det gjelder 35 har jeg kontroll. Gjerne kom med en ordentlig basic beskrivelse av evt. område da jeg ikke er godt kjent på den siden av flyplassen. På forhånd takk og fortsatt god lørdagskveld :)

 

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten dra til dette punktet, som involverer at du kjører så langt i enden du kommer med veien på den siden, og går igjennom litt skog. Har bare vært der en gang selv, så vet ikke helt veien, men er en flott plass å stå når 17 er i bruk.

Kart

 

Et annet og mer brukt alternativ for 17 er å stå på CHC sin parkeringsplass som er like ved Charlie, der har du god sikt over 17, men trenger litt zoom om du skal ta touchdown bilder.

 

Kart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...