Vegard Strømstad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 la oss si jeg skal ta turen fra tromsø til værnes slik SAS og Norwegian bruker. Da har de en mellomlanding i bodø på turen. Spørsmålet er da, skal jeg sende flightplan fra tromsø til bodø så fra bodø til værnes? eller kan man gjøre det på denne måten: ENTC, sja, evd, ENBO, sto, bnn, ENVA på en og samme flplan? denne var forkorta litt. Jeg ser nå at med å bruke den siste blir det vell feil med flightlevel å slik når man fyller inn i flightplan men må spørre lel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei Vegard Du sender en for hver leg du flyr. Først ENTC-ENBO og så en ny når du står på ENBO og skal videre til ENVA. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Det var det jeg tippa. Takker for svaret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Flightplan for hvert leg ja. Vil bare legge til at i det andre alternativet, så ville ikke ATC i Bodø fått flightstrip på han automatisk, imed at Bodø ikke står som destinasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.