Svein _ Nilssen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ettersom jeg ble Dritt lei denne surringa og bråket på xbox 360 var jeg og kjøpte meg en ps3. Og vurderer nå og selge unna noen av xbox 360 spilla. SaintsRow 2 Masseffect PGR4 Project gotham racing DarkSector Burnout Paradise Tom Clancys End war Alone in the Dark Star wars force unleashed Turok Det er spilla jeg vil kvitte meg med Har noen flere men dem vil jeg beholde. Kom gjerne med bud. Ikke under 100 kr Og husk det står vurderes solgt. Og ps er det noen som vil adde meg på ps3 så er nicket walkyrje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Så du har tatt til fornuften nå, Svein? Hva spiller du på PS3 da? Legger deg til etterpå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Hehehe. ja vettu jeg holdt på og gjøre meg , kjærringa og ungen gal av denne hårføneren av en 360. har bare hamstra 3 spill til ps3 foreløbig. Resistance 1 ern da. mgs4 så klart og haze, men den var et litt angre kjøp, men men. Ellers så kjøpte jeg gt5 prologue og siren blood curse på ps store. og ja har aktivert home Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.