Tore Stabell Kuloe Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Er det noen som har forsøkt å kjøre SB på en annen PC enn den man flyr med? Det er ikke det at jeg tror SB bruker verdifulle FS-krefter fra maskinen, men jeg har ikke noe skjermutgang ledig til SB-panelet. Må vel ha WideFS i så fall? Siter
Bobbo Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei Tore. Jeg kjører SB på egen maskin. Det går så det suser. Ingen problemer. Da får jeg ATC i headsettet og "flylydene" over høytalere tilkoblet FS-maskinen. Skal også lage duallink på headsettet, slik at copiloten også kan høre evt snakke med ATC. Det er bare å kjøre på....... Har ikke funnet noen negative ting med dette oppsettet enda. Kjører også AS6 på samme maskin som SB. Funker også godt. Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Flott! Men er dette FS9? Jeg har nemlig WideView, der jeg flyr med FSX og outside view er med FS9.. Så da lurer jeg på om det er FS9 du har, eller Simconnect og FSX? Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Jøss. Så den PC'en som har SB installert, flyr ingensteder, men henter posisjon fra FS-maskinen og sender de andre flyenes posisjon så du ser dem? Er det slik at man trenger registrert versjon av FSUIPC samt WideFS? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.