Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ok, som Frode Skibreks forslag : FS9 POSKY Boeing 747-400 Virgin Atlantic New Livery FlyTampa Miami Intl. ... Redigert Hjemme er det sørpe, så jeg tok idag turen til Miami, med varmt vær og damer på stranda :grin: Vi nærmer oss fastlandet nå i en høyde av 2-3000 fot Vi flyr over Miami, rett før vi flyr ut og så rundt flyplassen for å komme inn fra den andre siden Skyene dekker for solen og skaper en guffen steming :eek: Heldigvis bare en liten sky :grin: Et par bilder fra short final Ladies And Gentlemen, welcome to Miami... Unfortnaly, you need to go through imigrations :grin: Så var det bare taxiinga som gjensto Vi nærmer oss gaten Endelig var den lange flyturen over ...Jeg er veldig fornøyd med de fleste bildene Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Flotte bilder! Men, jeg tror du må slappe av med blur effekten, tok litt av denne gang.. :grin: Ut over dette likte jeg vinklingen, samt innrammingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Morsomt å se skjønnheten til 747 så bra fremvist som her. Innrammingen var smakfull, men som Ivar sier, Take it a bit down on the blur effects. Info kan jo egentligmed fordel plasseres UNDER bildeseriene , slik at man ikke får "sett det før"-effekten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Joda, greit dette. Rammet du kunne du ha spart oss for, ikke bra i mine øyne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Oki, Blur down, Info further down, ramme Black or White Got it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Oki' date=' Blur down, Info further down, ramme Black or White Got it [/quote'] :grin:God du følger med :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.