Stian Alexander Hoddevik Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Gode Gamle dager med Braathens S.A.F.E Siter
Sindre Holberg Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Flott bilde! Kun en liten kommentar: Fargene på flyet ar litt svake.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Kjempeflott bilde! Men jeg kunne også tenkt meg litt mer kontrast mellom bakgrunn og flymaskinen. Hvilken paint har du benyttet? Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Tenkte å prøve meg litt på redigering, så skal legge ut en REDIGERT utgave av dette bildet seinere i kveld så får vi no se .. hehe Dette bildet er uredigert, rett frå FS9. Painten finnes forøvrig her i filbiblioteket på fs.no Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Kan like gjerne prøve meg med en gang i frå ein litt anna vinkel.. somsagt å redigere, er ikkje mi sterke side. MEN ein virkelig flott paint av et nostalgisk fly DET hersker det ingen tvil om.. Nå var det vel slik at Braathens hadde vel aldri en 705 i denne painten, men so får nå være. Vi er i flightsim`s verden no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.