Gå til innhold

Gardermoen Realtime event 14.12.08


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Hyggelig å lage litt trafikk for lokale events som Gardermoen. Personlig synes jeg det gikk strålende for min del uten altfor mye som gikk galt flymessig sett.

 

Av de ATC'ene jeg hadde kontakt med synes jeg dere var veldig flinke, men til tider var det ikke alltid helt på topp med hand-offs. Det tok ofte litt lenger tid enn man er vant til. Da tenker jeg på at jeg ble flyvende til tider lenge på både 7000 fot og FL190, men det er jo veldig morsomt med sånne ting. Det viser jo bare at det er masse trafikk.

 

Anton var svært imponerende i tårnet. Du beholdt roen, selv om enkelte dansker var svært ivrige på å fortelle hvor forsinket de var. Jeg kom meg i hvertfall avgårde uten forsinkelser alle gangene.

 

Beklager til deg Anders, siden jeg ikke fullførte mine flygninger til ENZV og ENCN. Det var ikke mitt valg at jeg avsluttet flygningen svært høyt over bakken halvveis til destinasjon. Jeg gledet meg til å følge vectors inn til kjevik. Da føler man seg spesielt godt tatt vare på men slik ville det seg ikke denne gangen. Men vi sees nok i lufta allerede i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...