Anders Henriksen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk til alle som kom på utsjekken, var virkelig gøy med så mange fly! Idag fikk jeg "litt" forsinket vite at jeg bestod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Takk til alle som kom på utsjekken' date=' var virkelig gøy med såmange fly! Idag fikk jeg "litt" forsinket vite at jeg bestod [/quote'] Gratulerer Anders! Synes ikke det var lenge siden du starta på ENGM-APPR jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer (begge to) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Congrats! Dere klarte dere bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gratulere begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer Alltid greit å få noen nye C1 på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gratzz til dere begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.