Gå til innhold

AN-225!! på Stafsberg


Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet har jeg en gang i ti'a landa en Antonov An-225 Mirya på Hamar Flyplass, Stafsberg. Jeg har nå gravd fram videoen jeg filma rett etterpå...

 

Dette var ikke mange dagene etter at jeg innstalerte FS for første gang, så det ble ikke helt CL, menmen.

Kvaliteten er helle ikke noe å skryte av, men dere får da se ;)

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ptu4nLgMnqQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i forhold til realisme er ikke det der det værste jeg har sett; noen har lagt ut videoer hvor de lander en hel mengde "heavy's" på et hangarskip. Men i motsettning til denne An-225 landingen, så var det ganske opplagt at de hadde fiklet litt med modellene...

 

Jeg mener forresten å huske at det har blitt påstått at enten An-124 eller An-225 (husker ikke hvilken) kan opperere ut fra en 1km lang rullebane. Nå skal jeg ikke benekte at de kan ta av på mindre enn 1km uten nyttelast og med lite drivstoff, men er det noen som vet hvor grensa faktisk går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...