Gå til innhold

Flightsimtreff i Kr.sund N den 9/12


Birger Blomvik

Anbefalte innlegg

Herved tar jeg tak dette med å "kalle" inn til ett uformelt Flightsim-møte i Kr.sund N

 

[color:#FF0000]Sted: Peppes Pizza, ligger i kjelleren av rådhuset

Tid: Tirsdag den 9/12 klokken 19,00

Alle er velkomne, men MELD dere på via SMS eller mail. Kommer det 20 stykker så sliter jeg litt med bordplasser.[/color]

 

Agenda er av den uformelle stilen. Men vi kan bli enige om online-kvelder, hjelp for PMDG sin FMC eller andre saker. Den første kvelden vil bli benyttet til å bli litt mer kjent med hverandre og stifte nye bekjentskaper. Så får vi møtes til mer formelle kvelder senere i vinter. Alle betaler for seg selv denne kvelden, eller vi tar en matbit på spleise-basis.

 

 

 

Kontakt ;

Birger Blomvik

Mobil/ SMS 97190653

Mail: bblomvik@online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det blir 5 stykker i denne omgang. Ett av poengene er å sette dette litt i system. Registrere lokale simmere, lage ett par kurs/opplæringskvelder og etc. Har ikke tenkt å sette i gang noe stort, for å si det sånn. Dette for andre ta seg av, Bla. FLG er ett slikt opplegg. Har tilgang til hus med bredbånd så jeg tenkte ett par kurskvelder med PMDG sin FMC, Vatsim og navigasjon, kunne være noe? Dette får vi bli enige om i morgen. Har også kontakter i CHC Helikopterservice på ENKB, så det kan tenkes at vi kan klare å ordne å få blitt med på noen test-turer. Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...