Stine Bergersen Løkken Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Endelig inne og sitter i München og ser på trafikken rundt meg. Men ikke hører jeg noe og når jeg trykker på CHAT, kommer det failed to create fscopilotfsinn.chat noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei Hvilken version av FS bruker du, FS9 eller FSX? Hvilke versioner av FSInn og Copilot har du installert? Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Bergersen Løkken Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Surfet litt rundt og fant denne: da ordnet det seg. Nå er vi igang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har hatt akkurat det samme proiblemet med FSinn error etter error, et raskt søk på Google fant jeg den her Bare søk på google hvis du ikke finner det der..ligger masse om FSinn error lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har vaert oppe noen ganger her og. "Before going into FSX or FS9 click on Start -> Programs -> FSFDT -> FSinn UI -> Chat. Then exit out of the Inn Control Panel." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.