Jan Arild Gjemble Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tidligere denne uken hadde jeg en harddiskcrash som medførte havari av både OS og FSX. Men etter nyinnstallasjon og minimal tweaking, kun ren innstallasjon av SP1 og 2 og bare addons, free og payware knyttet til bush-flyging så som mesh, UTX, GEX, FEX og ASX pluss sceneries for flyplasser, Taburet Vectors for Alaska og ellers småtteri, så er jeg strålende fornøyd med FPS. Denne er langt høyere nå enn tidligere med masse tyngre sceneries for større flyplasser osv. Her er noen testbilder etter innstallasjonen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2008 Stilig utgave av Beaver`n, og fin stemning rundt Sitka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Aldri så galt at det ikke er godt for noe, sies det jo... Frameraten ser ikke vi noe til, men det var fine blider, og fin steming samt veldig flott detaljrikdom på det første syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 FPS ligger nå mellom 25-70 (står på unlimited)med et snitt på rundt 35FPS uansett "vær- og føreforhold." Har ikke testet denne på en internasjonal flyplass enda. Har også innstallert My Traffic X og har trafikk-slideren på 75% og har massevis med GA-trafikk i lufta sammen med meg. Som sagt denne innstallasjonen ble skreddersydd for bush-flying i Alaska Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.