Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da var nok en Vatsim tur unnagjort. I dag startet vi på MIDWAY i Chicago på vei til NY. Cruise på FL390 og ca 2 timers flytur. Her fra gate på Midway.American N191AN står fint på plass. Hadde fila MIP3 arrvial i Flightplan og regnet med straight in rwy 04.Men fikk fra N.Y Approach Expressway rwy 31 visual approach i stedet. Right turn HDG 85 ved DIALS 2500 Feet,så fulgte jeg Long Island Expressway.Så leftdownwind for rwy 31.Hadde trafikk rett mot meg KL 12 i samme høyde,ca 7 nm unna,en Northwest A320 på vectors på Rwy 31.Han ble fint number 2 :grin: :grin: Så trygt nede på American Ramp C7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Lekre bilder og maskin Lars-Petter! På ressurskrevende flyplasser som dette og også koblet til på Vatsim, hva ligger du sånn ca. på i fps under siste del av innflyging og på selve flyplassenene her? Hakker det eller er det sånn nogenlunde flytende og flybart syns du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Lekre bilder og maskin Lars-Petter! På ressurskrevende flyplasser som dette og også koblet til på Vatsim' date=' hva ligger du sånn ca. på i fps under siste del av innflyging og på selve flyplassenene her? Hakker det eller er det sånn nogenlunde flytende og flybart syns du? [/quote'] Når jeg ikke før Chrash to desktop,ellerat Activesky lager den råeste vær oppsettet,så er fps kanskje ok.Men merker at da de 3 store flyplassene blir loadet(Newark,La guardia og nye Dreamteam JFK),så blir det ille ja.vil tro fps på 10 da de loader. Men alt i alt går det greit.Flyr alltid med VC og track ir. Har desverre fått mange CTD over NY.Seneste i forrige uke,på en langtur fra Vancoover.Simwings Newark lagger noe jævlig....Tror den er synderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Right turn HDG 85 ved DIALS 2500 Feet' date='så fulgte jeg Long Island Expressway.Så leftdownwind for rwy 31.Hadde trafikk rett mot meg KL 12 i samme høyde,ca 7 nm unna,en Northwest A320 på vectors på Rwy 31.Han ble fint number 2 :grin: :grin: [/quote'] Den ankomsten har jeg også fløyet til La Guardia. Den er utfordrende og spennende! Må si du var rask å fly fra Oslo til New York da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Den ankomsten har jeg også fløyet til La Guardia. Den er utfordrende og spennende! Må si du var rask å fly fra Oslo til New York da Oslo? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, du fløy jo Oslo - Keflavik sist du postet bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ja' date=' du fløy jo Oslo - Keflavik sist du postet bilder [/quote'] Dette beviser vel at jeg er nogelunde fleksibel? :grin: Ikke bare tur retur sagaøya fra ENGM :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.