Gå til innhold

Chicago Midway-N.Y La Guardia med American 757

Anbefalte innlegg

Da var nok en Vatsim tur unnagjort.

I dag startet vi på MIDWAY i Chicago på vei til NY.

Cruise på FL390 og ca 2 timers flytur.

Her fra gate på Midway.American N191AN står fint på plass.

aafa5.jpg

Hadde fila MIP3 arrvial i Flightplan og regnet med straight in rwy 04.Men fikk fra N.Y Approach Expressway rwy 31 visual approach i stedet.

Right turn HDG 85 ved DIALS 2500 Feet,så fulgte jeg Long Island Expressway.Så leftdownwind for rwy 31.Hadde trafikk rett mot meg KL 12 i samme høyde,ca 7 nm unna,en Northwest A320 på vectors på Rwy 31.Han ble fint number 2 :grin: :grin:

Så trygt nede på American Ramp C7.

aa2tv7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder og maskin Lars-Petter! :)

På ressurskrevende flyplasser som dette og også koblet til på Vatsim' date=' hva ligger du sånn ca. på i fps under siste del av innflyging og på selve flyplassenene her? Hakker det eller er det sånn nogenlunde flytende og flybart syns du? [/quote']

Når jeg ikke før Chrash to desktop,ellerat Activesky lager den råeste vær oppsettet,så er fps kanskje ok.Men merker at da de 3 store flyplassene blir loadet(Newark,La guardia og nye Dreamteam JFK),så blir det ille ja.vil tro fps på 10 da de loader.

Men alt i alt går det greit.Flyr alltid med VC og track ir.

Har desverre fått mange CTD over NY.Seneste i forrige uke,på en langtur fra Vancoover.Simwings Newark lagger noe jævlig....Tror den er synderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right turn HDG 85 ved DIALS 2500 Feet' date='så fulgte jeg Long Island Expressway.Så leftdownwind for rwy 31.Hadde trafikk rett mot meg KL 12 i samme høyde,ca 7 nm unna,en Northwest A320 på vectors på Rwy 31.Han ble fint number 2 :grin: :grin:

[/quote']

Den ankomsten har jeg også fløyet til La Guardia. Den er utfordrende og spennende!

Må si du var rask å fly fra Oslo til New York da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...