Petter Tandberg Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Hei! Sitter her å har planlagt en tur fra ENNO til ENGM med operativ flygeplan og greier. Er akkurat ferdig med navigasjons-faget i PPL pensumet, så må jo repetere litt Lurte i den anledning på om noen ville være så snille å sitte som ENOS CTR eller ENGM APP...! Petter Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Hvordan ble det med deg? Kunne ha kommet på som ENNO AFIS hadde jeg sette denne tidligere. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Hvordan ble det med deg? Kunne ha kommet på som ENNO AFIS hadde jeg sette denne tidligere. :grin: Jeg tok av fra Notodden 16:35 UTC Først uten ATC, men var så heldig at Per-Krisitan Jensen logget seg på som ENGM_APP! Turen gikk overraskende bra og jeg traff rimelig greit på alle punktene uten å se på GPS eller kartet i FS. Tok noen bilder som sikker kommer ut i kveld! Skal sende deg en PM neste gang jeg skal ut fra ENNO, det hadde jo vært kult med Notodden Information også! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.