Gå til innhold

Game Client (nok en gang)


Sana Riahi

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Jeg får denne feilmeldingen når jeg trykker på "ny bruker" og taster inn brukernavn og passord:

"Unknown Error: in module UserControl_Show(). Error number: 10049, Error Line: 1077, Description: Address is not available from the local machine, 14:58:43 04.01.2002, Version: 1.50.0"

Noen som kan forklare meg hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet skal nå være løst. Om dere logger inn på serveren vil den laste ned ny versjon, og da skal dere (forhåpentligvis) komme inn. Gi meg beskjed om dette løste problemet med "Unknown Error: in module UserControl_Show().

Det som nå gjenstår er å løse problemet med klienter som aldri slutter å patche og klienter som blir hengende igjen på serveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser problemet. Det som nå er gjort er at klienten velger en fast port (7077) på din maskin i stedet for å velge en som er ledig. Når du logger av vil det gå en stund før denne porten igjen blir ledig og da vil problemet oppstå. Om du venter ett par minutter før du logger deg på igjen vil problemet være borte. Denne løsningen av problemet ble altså ikke bra, og utviklerne får sette seg ned og finne en bedre løsning.

Er det noen av dere med dette problemet at klienten hele tiden laster ned og patcher programmet som kan sende meg en fersk loggfil? Dere finner denne i \\windows\\system\\GSClLogs.txt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er klientversjonen oppdatert igjen for å rette på en del feil dere har funnet. Programvaren deres vil oppdateres automatisk neste gang dere logger på serveren.

I tillegg har jeg nå lagt ut en "Multiplayer info" på forsiden (lik Vatsim-infoen) hvor dere kan se om det er noen inne i noen av lobbyen på serveren. Denne informasjonen oppdateres en gang i minuttet.

Takk til Thomas Teslo som nok en gang fant en rask og grei måte å gjøre dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...