Sana Riahi Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hallo alle sammen. Jeg får denne feilmeldingen når jeg trykker på "ny bruker" og taster inn brukernavn og passord: "Unknown Error: in module UserControl_Show(). Error number: 10049, Error Line: 1077, Description: Address is not available from the local machine, 14:58:43 04.01.2002, Version: 1.50.0" Noen som kan forklare meg hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg får samme erroren, så jeg kan like godt få denne tråden opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg vet ikke hva denne feilen skyldes, men jeg har sendt den inn til utviklerne slik at de skal få sett på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Flotters Dag! Da venter vi spent på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Sommarström Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hej på er !! Jo fel blir det här oxå !! Det behövs ett förtydligande om hur man ska kunna koppla upp sig dvs. om det går ;-) Lennart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Dette problemet skal nå være løst. Om dere logger inn på serveren vil den laste ned ny versjon, og da skal dere (forhåpentligvis) komme inn. Gi meg beskjed om dette løste problemet med "Unknown Error: in module UserControl_Show(). Det som nå gjenstår er å løse problemet med klienter som aldri slutter å patche og klienter som blir hengende igjen på serveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sana Riahi Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Takker så meget! Gleder meg... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sana Riahi Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 må jeg laste den ned på nytt for at det skal ordne seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Nei, bare logg deg på serveren. Den vil da automatisk laste ned og installere oppdateringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Gjerstad Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Tusen takk, Dag! Det virket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sana Riahi Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Det virket nesten... Jeg fikk lastet ned de 4 filene og restartet, men når jeg logget meg inn var det ingen der (På ingen av lobbyene). Jeg prøvde å avslutte og logget meg på, på nytt, men samme feilen som jeg fikk før kom nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg ser problemet. Det som nå er gjort er at klienten velger en fast port (7077) på din maskin i stedet for å velge en som er ledig. Når du logger av vil det gå en stund før denne porten igjen blir ledig og da vil problemet oppstå. Om du venter ett par minutter før du logger deg på igjen vil problemet være borte. Denne løsningen av problemet ble altså ikke bra, og utviklerne får sette seg ned og finne en bedre løsning. Er det noen av dere med dette problemet at klienten hele tiden laster ned og patcher programmet som kan sende meg en fersk loggfil? Dere finner denne i \\windows\\system\\GSClLogs.txt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sana Riahi Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Hvorfor er det ingen der? Møtte en i dag på fs2002 serveren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Litt tidlig på kvelden kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Terje Falnes Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Det er ingen der i kveld? Eller er det noe galt med tilkoblingen. Forsøker igjen kl 18:40, se etter digitally... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Terje Falnes Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg er koblet til nå, er det noen der, eller noen som kan sjekke om jeg er der, se etter digitally... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Da er klientversjonen oppdatert igjen for å rette på en del feil dere har funnet. Programvaren deres vil oppdateres automatisk neste gang dere logger på serveren. I tillegg har jeg nå lagt ut en "Multiplayer info" på forsiden (lik Vatsim-infoen) hvor dere kan se om det er noen inne i noen av lobbyen på serveren. Denne informasjonen oppdateres en gang i minuttet. Takk til Thomas Teslo som nok en gang fant en rask og grei måte å gjøre dette på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.