Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som vet om det er noe tillegg man trenger for å kjøre Vatsim på Windows Vista? Erfaringer noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei, trenger ikke mer enn man trenger med XP. Jeg har problemer med å se andre fly på vatsim, vet ikke helt om det har med vista å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Forskjellen ligger i FS9 vs. FSX. For FSX trenger du SB4 eller FSInn 1.3beta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk skal du ha :-) Hvilket av disse to ville du anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Jeg har FSX og bruker FSInn. For meg virket IKKE SB4 Beta på FSX. Jack J Jackson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bruker SB4 Beta, funker som olja lyn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.