John Andre Taule Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For meg virker det lovlig tett på. Så en slik en "live" i 2007, så helt uvanlig er det vel ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Finns flera sådana videoer på youtube och det är ju inte så nära som man tror när man ser det så där. Satt och tittade på inflygningen till Arlanda en dag från terassen och tyckte att planen kom in väldigt lågt (2000ft) men när jag tittade på radarn så låg dom på 4300ft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 da vi tok et charter fly fra Antalya til stavanger kom det en 747 eller A340 rett over oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 300 meter, som er vanlig å separere med vertikalt, ser ganske nærme ut ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 21. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror nok dette er "standard Prosedyre". 1000 fot (vel 300 meter) ser ikke ut til å være så mye i "real life" der oppe. Ser jo også at fotografen aktiverer zom på denne videoen. Hadde to lignende krysninger på tur fra Istanbul i forige uke. Har tidligere opplevd adskillig tettere "møter", hvor vi ble bedt om å feste sikkerhetsbelte før møtende Norwegian fly zomet forbi på stikk motsatt kurs. Tilsynelatende i samme høyde (noe det sikkert ikke var), hvoretter sete skiltene ble slått av igjen. Det var på tur mellom Bodø og Trondheim. :cool: I min tid med PPL hadde jeg en episode hvor jeg hadde en f-16 på 50-100 meters avstand over Øyern. Skal love at denne så KJEMPE stor ut i forhold til hva vi her ser på videoen :sick: Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.