Gå til innhold

Hvor er Molde blitt av ?


Sten Arne Bryde

Anbefalte innlegg

Hey [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

jeg hadde akkurat en liten flytur på FS2000..

Fløy ut fra OSL med kurs mot Molde. en plass jeg ikke er så alt for ofte på. men da jeg lå på innflyving fikk jeg meg en liten overaskelse, det var ikke noe flyplass der i det hele tatt. det var en by, jeg fløy en VFR innflyving, så jeg kan ikke si om ILS'en var borte oxo,men det var ikke noe tegn til noe flyplass der. dette resulterte i en abortert (?!) landing med kurs for Vi(a)gra der jeg kunne lande uten problemer. litt erglig for de pax'ene som var i flyet vel å merke,men dem kom da seg trykt på bakken (i allefall i FS værden).

Etter en liten turn arround på Vi(a)gra,med flybytte til F16 (som er NOE raskere en B737) fant jeg ikke noe flyplass der MOL egentlig skulle vært, satte da kursen mot Kvernberget, flyplassen var der alt OK, fløy da tilbake til Oslo/Rygge å alle flyplasser langs med den ruta var fremdeles på plass, kikka på Fagernes/leirin, oslo ,gardermoen, Eggemoen,kjeller, hamar, oslo fornebu, samt jalsberg og Torp, alle var der. Recovery til Rygge uten problemer

noen som har noe ideer om hvorfor dette skjedde ??

at alt var der med untak av den plassen jeg ville til ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...