Gå til innhold

Vurderes solgt: Intel C2D, 8800GT, 4GB RAM


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg vurderer å selge min til dette gaming maskin med følgende specs:

 

Mainboard S-775 nVidia Dual X16 SLI ATX 2xPCI-E 2xGbLAN SATA Raid 2x1394

4.0GB (4x1.0GB) DDR2 PC2 5300 667MHz 3ns Orange Aluminum

Core 2 Duo E6600 2.40GHz S-775 1066MHz 4MB

Matrix VX Middle Tower Aluminium Black With Window

PSU TR2 550W With PFC ATX 12V 2.0 Version Retail

Harddisk 160.0GB 7200RPM SATA

SH-S183A/BEBN DVD Recorder

nVidia 8800GT 512mb

 

Kan vel event også legge med alle diskene som er i, som er på totalt rett under 1TB. Tror det er ca 900GB fordelt på 3 HDer.

 

 

Dette er rett og slett fordi jeg vurder å skaffe meg en ny Macbook Pro, og da ikke lengre har bruk for denne maskinen.

 

Maskinen er rett over 1 år gammel, og kostet meg vel en 10-11 000 når jeg kjøpte den. Den har blitt brukt mye til video, og til FS 9 / FS X, som den drar ganske bra. FS9 med alt på max og fullt tunet så drar den lett PMDG 747 + London 2008 på over 30 FPS. Har ikke brukt den mye til FSX så der vil jeg ikke uttale meg så mye, men den dro det veldig bra på høye instillinger de få gangene jeg har brukt FSX. Har ikke brukt det pga. så få bra addons.

 

Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kan få for denne, men folk kan jo event. sende meg en PM med bud eller no, så kan vi se hva vi får til! Det er somsagt ikke sikkert jeg ønsker å selge den, fordi det er en god maskin som jeg liker godt, men jeg har behov for penger til laptop, så da får den heller gå! :)

 

/Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå XP på den, men det er en kopi jeg ønsker å beholde selv. Har også vista 32 bit home premium som jeg kan legge med.

 

Kunne vel tenke meg ihvertfall 3-4 tusen, siden den ikke er veldig gammel, og det er jo en maskin jeg kunne kunne tenke meg å fortsette å bruke videre, men ny laptop hadde vært greit, så da får den gå.. :)

 

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...