Geir Teigo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 DA jeg ikke lenger finner tid og tiltak til og fly mer, velger jeg og selge mitt kjære modellfly. Det som følger med er: -Fly ferdig montert, med ødelagt vinge -Ny vinge og deler for ailerons og flaps, i pakke -HiTec Laser 6 radio m/mottaker, servoer og krystaller -6 liter fuel og manuell fuelpumpe -Elektrisk 12V starter -Gløder og ekstra glødeplugger -Ski for vinterflyging Her er noen linker: Flyet radio Her er noen videoer av flyet, samt noen andre modeller, i aksjon. Dette flyet heter Ready S. videoer Selges samlet for 3900,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 *Bump* 3000,- el. bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Trodde først det var bilde av flyet øverst på siden du linket "flyet" til.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.