Paulo Fernandes Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Her er tre bilder jeg gadd å redigere for Stian Hoddevik. Jeg valgte ut de tre jeg syns var best og redigerte de i Photoshop. Legg gjerne igjen en kommentar til Stian eller meg! Eller hva med begge deler? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hvilke av disse bildene er tatt i FS, og hvilke er fra virkerligheten? :crazy: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg TROR det første er fs og resten virkeligheten for det så så real ut om det går ann! Siter
Erlend Brataas Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan er det mulig ? HERLIGE bilder! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 He he bilda blei steik flotte Ingen tvil om det.. Synes de såg veldi bra ut uredigerte og. Eg tok desse bilda på Cloud9 sin Orlando i FSX. skal slenge på et par uredigerte av Continetal så man kan sammenligne. Men det er jo helt klart at Paulo har virkelig taket på redigering. DET er det hvertfall ingen tvil om Takker og bukker Paulo Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Ikke en av dine beste bildeserier Paulo. Det ser mer ut som et speil under flyet enn metall spør du meg. Men for all del ikke tro at jeg syntest det var dårlig! Du er i en klasse for deg selv, men denne serien ligger ikke like høyt som de andre Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Delta - Uredigert vs Paulo`s Deretter følger det 3 bilder fra Continental landing på KMCO - Uredigert rett fra FSX Ingen tvil om at FSX ER heftige saker. Men personlig blir det leeeeenge til eg legge FS9 på hylla. Alt for gla i den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.