Gå til innhold

Air India og Lufthansa


Anbefalte innlegg

Lastet nettopp ned en hel del fly fra avsim.net :D

Måtte selfølgelig teste ut noen av de for å sjekke ut kvaliteten. Må si Lufthansaen imponerte meg veldig!

 

Det ble bare en liten testflight fra Vigra og sørover.

Her er to bilder.

 

lufthansa_2.png

Lufthansa - Airbus A320-211 (D-AIPE)

 

air_india1.png

Air India - Boeing 737-8HJ (VT-AXH)

 

Bildene er selvsagt behandlet i Photoshop en smule.

Kommer kanskje opp med flere bilder i denne tråden med ATR-72-202 Danish Air Transport fra Aalborg til Gardermoen.

 

Hva synes dere om bildene? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D

 

Eneste som er litt synd er at cockpiten ikke vil opp på omtrent alle add-on`s jeg legger til.

 

Får selfølgelig opp 2D cockpit da, men det ødelegger litt av gleden med å bruke maskinene synes jeg.

Har prøvd det meste nå, men 3D-cockpiten vil bare ikke opp. Prøve å kopiere panel mappen fra den orginale 737èn i FSX og over til Air India Boeingen uten hell. Har også gjort ting etter punkt og prikke i notisfilen.

Noen som kan hjelpe?

 

Har også en 737 SAS snowflake, der er det samme problemet.

 

Her er maskinen in real.

 

1323687.jpg

 

1316116.jpg

Liker veldig godt kopier jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine klare bilder :)

 

Når det gjelder VC, tenker du på å 'importere' VC fra andre fly over til disse?

 

I så tilfelle, så er nok det desverre umulig da VC er en del av fly modellen, så med mindre du får tak i rå dataen (til FSDS/Gmax) fra utvikleren av både VC modellen og den modellen du ønsker å bruke den i + endel justeringer for å tilpasse de to, så blir det med drømmen...desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeget flotte bilder dette :) noe av det bedre eg har sett her inne på lenge. Likte spesielt godt Lufthansa bildene. Vilken modell??

Takk :D

Føler simmen min begynner å ta seg litt opp nå med diverse add-ons osv. Eneste jeg ikke er så fornøyd med er texturen på bakken generelt. Bebyggelsen er heller ikke noe å skryte over akkurat.

 

http://library.avsim.net/download.php?DLID=124046

 

File Description:

File Description:

Photoreal rendition of D-AILB (cn 610 First flight 17/07/1996). Works also with FS2004 (Instructions included).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...