Mathias Røsberg Mauren Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Lastet nettopp ned en hel del fly fra avsim.net Måtte selfølgelig teste ut noen av de for å sjekke ut kvaliteten. Må si Lufthansaen imponerte meg veldig! Det ble bare en liten testflight fra Vigra og sørover. Her er to bilder. Lufthansa - Airbus A320-211 (D-AIPE) Air India - Boeing 737-8HJ (VT-AXH) Bildene er selvsagt behandlet i Photoshop en smule. Kommer kanskje opp med flere bilder i denne tråden med ATR-72-202 Danish Air Transport fra Aalborg til Gardermoen. Hva synes dere om bildene? Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Ser ut som fine fly. Bra bilder oxo Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Takk for det Eneste som er litt synd er at cockpiten ikke vil opp på omtrent alle add-on`s jeg legger til. Får selfølgelig opp 2D cockpit da, men det ødelegger litt av gleden med å bruke maskinene synes jeg. Har prøvd det meste nå, men 3D-cockpiten vil bare ikke opp. Prøve å kopiere panel mappen fra den orginale 737èn i FSX og over til Air India Boeingen uten hell. Har også gjort ting etter punkt og prikke i notisfilen. Noen som kan hjelpe? Har også en 737 SAS snowflake, der er det samme problemet. Her er maskinen in real. Liker veldig godt kopier jeg Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Fine klare bilder Når det gjelder VC, tenker du på å 'importere' VC fra andre fly over til disse? I så tilfelle, så er nok det desverre umulig da VC er en del av fly modellen, så med mindre du får tak i rå dataen (til FSDS/Gmax) fra utvikleren av både VC modellen og den modellen du ønsker å bruke den i + endel justeringer for å tilpasse de to, så blir det med drømmen...desverre Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Meeeget flotte bilder dette noe av det bedre eg har sett her inne på lenge. Likte spesielt godt Lufthansa bildene. Vilken modell?? Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Meeeget flotte bilder dette noe av det bedre eg har sett her inne på lenge. Likte spesielt godt Lufthansa bildene. Vilken modell?? Takk Føler simmen min begynner å ta seg litt opp nå med diverse add-ons osv. Eneste jeg ikke er så fornøyd med er texturen på bakken generelt. Bebyggelsen er heller ikke noe å skryte over akkurat. http://library.avsim.net/download.php?DLID=124046 File Description: File Description: Photoreal rendition of D-AILB (cn 610 First flight 17/07/1996). Works also with FS2004 (Instructions included). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.