A L Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei! Jeg sitter her i Skudneshavn på ferie nå, og det regner og blåser nå vanvittig! Vannstanden er 2m høyere enn vanlig, det er jo vanlig springflo, men det blåser ca 25 m/s her.. Imorgen kveld skal jeg ta fly fra Haugesund til Oslo, jeg har vært med på en gang før at jeg må ta bussen til Bergen fordi flyene ikke kunne lette pga været.. Noen som kan si om flyet vil gå imorgen om været er ca det samme eller verre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det ser ikke så hakkandes gærnt ut for i morgen. Akkurat nå så ligger det på 44 kts men stort sett ned banen, så jeg vil tro de lander nå også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det blir vel en spennende/artig flytur det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 SAtt klappsete frem, da var det en god del med vind da å, så det blir spennende å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.