Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bildene til Ivar og Torstein fikk virkeilig fram Alaska lysten i meg, så eg var ute på Sightseeing rundt Petersburg i en lokal eid Super cub (C-FWEK). Fikk et bilde da eg var på final ved Petersburg Seaplane base.

2205f034.jpg

Ha en fortsatt flott fredagskveld og en god Høstferie! ;)

Skrevet

Flott bilete! Og velkommen opp hit. Kva base du opererar ut ifrå? Sjølve jobbar eg ut ifrå Petersburg, med stasjonar i Skagway og Juneau i tillegg.

Skrevet

Takker begge to! Blir vel endel flygning fra Petersburg, flyr som mest med Cessna 206 Amfibie og Super Cub.. Men de skal ikkje sjå vekk i fra at det blir meir flygning i Alska med tiden som kommer..

Offtopic: Prøvde å få SIRP til å fungere, har lagt mappa i Addon scenery og lagt den til i Scenery library, men kan ikke velge noen flyplass :crazy: Må eg fly etter NDB får å finne dei, eller hva? Virker utrolig artig å fly der :grin:

Skrevet

Hvis du leser dokumentasjonen som følger med SIRP basene får du oppgitt koordinator, frekvens til NDB'en og annen viktig informasjon som er relatert til hver base. I tillegg finner du også ett lite kart som du kan bruke som navigasjon mellom basene (selv har jeg ikke lykkes! :grin:)

Benytter du FSX, evt. VATSIM? Hadde vært artig å fått til ett meeting der oppe hvor vi flyr rundt med Super Cub'en eller 206'en! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...